|
13-04-2011, 11:31
ტურიზმის განვითარების ხელშეწყობის მიზნით, ტელეკომპანია „CNN"-ზე საქართველოს სარეკლამო რგოლი დატრიალდება. სარეკლამო კლიპის დასამზადებლად, მთავრობის სარეზერვო ფონდიდან 85 ათასი დოლარი გამოიყოფა.
საქართველოს ტურისტული პოტენციალის ამსახველ საპრეზენტაციო, 60-წამიანი ქრონომეტრაჟის მქონე სარეკლამო რგოლს, ტურიზმის ეროვნული სააგენტოს დაკვეთით შ.პ.ს. „სტუდია მეტრო" დაამზადებს.
საქართველო და მისი ტურისტული პოტენციალი მსოფლიოს პირველი ტელეარხის ობიექტივში სხვა დროსაც ბევრჯერ ასახულა.
გასულ წელს CNN-ის ობიექტივში ბათუმიც მოხვდა. გადაცემა "ინტერნეიშნლ აი-ლისტის" რეპორტაჟში, რომელიც არხის მილიონობით მაყურებელმა იხილა, იმ ტრანსფორმაციებზე იყო საუბარი, რომელიც ქალაქმა ბოლო ხუთი წლის განმავლობაში განიცადა. კომენტარში წამყვანმა ჯიმ ქლაინმა აღნიშნა, რომ ბათუმის მსგავსი სასწაული სხვაგან არსად უნახავს. ghn |
|